om jag ska falla så vill jag ha tid att falla fritt

ååh halloweeen, har aldrig varit så peppad inför den kommande helgen som nu. all min vakna tid går åt till att fundera ut den perfekta outfiten, är på god väg tror jag. desvärre går jag emot mig själv en del, basen verkar bli en av mina klänningar. alltså inte en ur ful häxklänning, jag som ville klä ut mig till troll och bara se grotesk ut. men de blir nog bra. nu borde jag skynda mej till stan, lite handla, lite träning. vill helst kolla igenom alla avsnitten av "i anneli". men internetet sammarbetar icke. 3 dagar kvar, håll ut. puss

Kommentarer
Postat av: Ibrahimalbertine

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-06-10 @ 14:39:39
URL: http://ibrahimalbertine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0