sista droppen

jag är en tickande bomb, hela jag skriker efter semester. tur att det bara är två dagar kvar. men det är lite som när man först inte är kissnödig alls eller bara lite, sen ökar det för varje steg man tar hemmåt. precis innan man lyckas låsa upp dörren så är man tvärsäker på att man kissar på sig. men man klarar sig varje gång, peppar peppar. jag tänker klara mej nu med, men jag har mina små dalar, inlägget nedan är bevis. min stubin som vanligtvis är meterlång är nu superkort och jag vill gråta för ingenting. nu ska jag sova, hoppas morgondagen blir jämnare och att jag får beställa min lur. vill ha en vit Wildis. jobbet 06.30 imon jippi puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0