i taket lyser stjärnor

mitt i mitt värsta humör så lyckades jag boka en flygbiljett igår, loondon, hihi. åker klockan 3 på torsdag morgon, vilket innebär att jag verkligen borde kolla va jag ska ha med mig typ nu. vilket innebär att jag borde skriva mitt cv i rejserfart. dessutom måste jag komma ihåg att köpa upp mina presentkort på järnhandeln imon eftersom de går ut på fredag. tänkt att jag ska plocka med mej lite kakelsnören eller nått sånt hem. har föresten kommit på att jag snart borde vara en fullfjädrad målare, idag fick jag ännu mer jobb. kommer vara kvar där tills i juuuul. not kidding. men det är ju pengar och det är jag och p3. tur att dom finns. nu ska jag göra allt som jag måste göras PUSSS

Kommentarer
Postat av: Karin

Låter skit kul Clara!

vad ska du göra där?

Jobbar du både på panduro och som målare?

kul för dig, här sitter man med inget och du har två:P

sneakyass!

2010-09-08 @ 00:42:13
Postat av: clara

Helllo my dear!

london va en liten komma bort semester över helgen, sjukt mysig stad! yes både panduro och målning :) inte rligt att höra du :/ vill du ha inom mureri?:)

2010-09-17 @ 19:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0