looking out a dirty old window

idag har jag blivit bekant med en ganska sjuk känsla glädje/panik. det har spritt i hela kroppen samtidigt som jag har haft en stor klump i halsen, skum känsla med andra ord. allt detta beror på att min semester numera är obefintlig i år. så här ligger det till, jag har galet mycket målning kvar och jag blev idag schemalaggd november-december på pabduro. ser inte ut som om det finns utrymme för friveckor där emellan. alltså inget truckkort heller. det bra är att maria gladerligen ville vara min referens. förutom att semester ser ut att vara som bortblåst så har jag idag avverkat första dagen av mina  14 dagar av jobb. för att sedan va ledig en söndag. puss på det, puss på min glapptjäft! men efter detta kommer jag ju vara värd en ny bräda om jag nu lyckas få jobb i sälen, hihi. allt landade och kändes lite mindre kvävade efter en promenad i säter med sandra. nu sängen, imon jobb och fika. puss♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0