tror jag gillar högar

jaaaag har gjort det igen, samlat en hög. därför kommer det nu en to do lista, med både panik och softgrejjer. förövrigt så är det helt okej, vill till sälen bara. måste prata med min chef, känner mig somm ett as men men, what to do?

min fina what to do lista:

  • skicka mer cvn
  • skicka referenser & betyg till hemköp, prata med referenserna!
  • ringa några höjdare
  • göra ett armband till Inger
  • lägga in alla kläder i garderoben
  • tradera bort en massa kläder
  • lägga ut en annons på pärlan ( :/ )
  • skriva om mitt cv
  • hänga upp tvätten
  • måla naglarna
  • skaffa friskis kort
  • bojkotta socker
  • jobba som ett svin
  • fixa en sån där söt kassa bok och faktiskt använda den!
  • slå in paket
  • röjja i torpet, två tallar är lite för mycket i vägen + att jag ska slakta en buske

lite av det som ligger och gnager i mitt undermedvetna, sen när jobbet lugnat sig kan vi även addera truckkort.
nu ska jag slå in paket, puss♥

Kommentarer
Postat av: sabbe

äre till inger på romme alpin? isåfall himla fint av dig och gillar riktigt mycket att måla naglarna är med på to do listan.heh. köpte faktiskt ett nytt idag och tänkte på dig. tänkte ju så pass mkt på dig att jag var in på panduro o leta efter det. tydligen så gömde du dig på lagret. xoxo

2010-09-19 @ 00:02:50
URL: http://fannysabina.blogg.se/
Postat av: beeeelllabergman

nej inte inger panduro. men snackat med henne idag och de va kolungt :) ja nagellackning är ju viktiga grejjer ;) kom nästa helg då firar kuppan 20 år och jag kommer bära rosa eller gröna strumbbyxor för att fira, wiiihooo! haha vi måste ses innan du flyger! :D

2010-09-20 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0