det stavas ångest

den där klumpen i magen. idag finns den där, fast jag häromdagen inte ville annat än hem så är den där nu. & den är där för att jag inte vill lämna vår fina lilla bubbla, med min fina fina gattar. hur sjutton kommer det bli att bo hemma hos mamma med bara henne och olle när jag är van att bo med 15 personer? sjukt ensamt. det värsta är att dessa 15 personer är av världsklass, jag kommer sakna varenda en av dom. vår lilla personalkväll igår gjorde inte saken bättre. femkamp stod på schemat. bågskytte, fånga vatten blind, prisfrågor, blackout & pallrejs. tyvärr vann lag selma lagerlöf och fick där med plocka så mycket ätbara varor de kunde i en kundvagn ur affären under en minut. haha galnaste sysnen. & sjukaste sakerna de fick med sig ut, 25 påsar marinad (danni), polkagrispåsar (linnéa) & massor av beasås (tilda,linda) plus en hel del annat smått och gott. haha inte var dag man har en fullproppad kundvagn ståendes i köket, men vi är ju hemköp. kvällen avslutades med en nöjd stefan som fick skjuta raketer som aldrig förr, så åt helvete med fäboden, för vi är hemköp! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0