dom älskar dig

kan börja med att säga att dödsmetall inte alls passar in på en nattklubb i sälen, hur tänkte ni där? hjälp, är min kommentar. det hela sluta med att jag & erika satt i ett hörn och höll för öronen. jag brukar gilla det mesta, men när dom står och skriker konstant samt slår på saker konstant i en halvtimma på högsta volym så blir man lite matt. det var rocktema på måndagsklubben igår, jag skulle va nykter, det var jag icke. dregen spelade ju, as najs tänkte jag. det var han, det var bara dom där andra gaphalsarna som sabbade det hela. men men sluttjatat om dålig musik. kvällen innehöll mycket kul, många fulla gattar och tokfint väder. dagens väder har inte varit lika uppiggande, är det höst eller vad är det frågan om ? dagens bästa är ändå att jag har heltidsjobb ända till vecka 31. hihi hihi glad tjej! & att min lisiflis kommer imon gör allt bara ännu ännu bättre! ledig i tre dagar och dom ska bli sjukt bra, lisa är här i två och på fredag ska vi åka skoter. sen har jag hemlisar på gång, hihi. natti natti puuuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0