don't be a drag, just be a queen

hihi min överraskning blev så mycket mer lyckat än jag trott, bara saken att jag kunde hålla tyst är ju värt att fira. imorse tog jag nämligen bussen hem till min kära mor & bror utan att dom hade en aning. mamma bara skrek och olle blev mest glad. roligast var mormor som såg ut som om hon sett ett spöke, jag pratade med henne en halvtimme innan hon kom hit om hur fint vädret i sälen var, haha söt mormor trodde jag hade åkt mellan sälen & borlänge å 30 min. släkten kom och vi firade olleboy som blev nöjd över sina nya neff brillor. nu på kvällen så har vi vart till torpet en sväng och sedan käkat kina. som jag väntat! annars så gåre väl inte så där super, fattar inte hur jag lyckats, alltid ska det var nått fel. haha. men jag vet ju redan vem jag ska gifta mig med när jag fyller 60. jag menar en smygtitt och jag är där - igen. & ja jag känner att jag lever, ont i varenda muskel. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0