gabbi, gabbilito, gabbilicious, gabban, gabb, gabriella, garku - kärt barn har många namn♥

Till mina fina knasiga gattar
jag tror inte att ni ett smack fattar
hur grym ni gjort denna säsong
med Chapel hill i handen och ett nice hålligång
Alla har vi nästan gått på pencelin
Men bästa känslan när man sen får dricka vin
Att gå ut mer er är det bästa kan jag lova
...Fast Linnea kanske hellre vill sova?
Eller vad var det nu vakterna jämt sa?
Äh dumheter, låt henne sova låt Linnea va!
I din rad på väggen finns ju turister eller hur?
Ligg lite, låt dom gå hem, träffas aldrig igen sen ta dig en lur
Ida, min lilla rumskamrat
Kan det där med att gå ner i spagat
Sjukdom hit och sjukdom dit
Fast du, egentligen, det var väl värt all medicinskit?
Ibland har jag vaknat upp och sett ett krull
…då vet man att Ida fått sig ett -----
Danni danni söta du!
Sluta gråt 24/7
Är det verkligen i han du är kär?
Vem var det nu, Kalle, Love eller JeanPierre?
Grym du är som kan stå ut
Fast gumsiplumsi, släpp ståltrosan och få dig ett skjut
Vackra ståtliga Madeleine
Med dessa fina långa ben
Dom har du använt flitigt på en dyna
Blivit strypt och kallad slyna
Men gött ändå att du hittat din själsfrände
Eller som jag tycker, skicka han istället till världens ände!
Här kommer lilla Ludde
Bärandes på sin kudde
påväg in till sin lilla vilda
tjejen-som-älskar-harkan-Matilda!
Jag vet en liten tjej vid namn Erika
Som för 3-4 killar skulle ge vika
Vem får ikväll av dig en puss?
Blir det kanske Henke, Hampus eller Pontus?
Bestämma dig är nåt du bevisat du inte kan
Men hörru, låt dom bara inte veta om varann
Med rosa plysch och fluffig svans
som sorgligt nog försvann någonstans…?
Klockan blir 23 och vad händer då
Jo Kakan i kanindräkt på bordet stå
En vacker syn…det vet jag ej
…Fast nån kille skulle nog inte banga för en sån tjej
Jag menar, alla hör ju av sig?
Karin Kanske Dejtarn Svensson, okej!
Adam Peterson känner vi till
Legat i samma rum och hört er är kanske inget man vill
Linda Linda härliga du
som inte kan uttala ordet ”sju”
från grannrummet hörs det skånska stön
Nu kommer du väl en skoter köpa för din lön
Det ligger pärlor på golvet, vem har här gått?
Jo ClaraBellman som paket från Panduro fått!
Dricker spriten i mängder för mycke’
för Ramlösa Vodka du tydligen fattat tycke
klockan tickar 08:57
Det e luuuugnt, du har ju 3 min kvar nu!
I sitt lilla rum i hallen
har Sofia fattat att alla vi är dumma i skallen
Skönt när du äntligen slutade röka
Eller du prova ju iaf att försöka
Du gillar att ligga i din lilla koj
Fast kanske bättre med sällskap av Johnnyboy?

Låter som jag samlat ihop allt det sämsta
Det roliga är att detta är det absolut bästa
Tjejer ni är otroligt toppen
Jag saknar er i hela kroppen
Neeej, inte där nere men i magen
Fast det dröjer väl inte tills vi ses igen?
Ootroligt vad jag saknar gattar
jag ligger och får fnatt här!
Nu kör ni hårt på Harrys ikväll
drick några öl för mig är ni snäll!
PUSS OCH KRAM BÄSTA NI
SAKNAR ER I MASSOR SKITUNGAR!




& vi saknar dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0