känn ingen ånger

ord som jag skulle behöva tattuera in i pannan. inte så mycket skuldkänslor och funderingar. lite mer skin på näsan och lättsammare tankeverksamhet skulle inte sitta fel. men vem vet det kanske kommer en vacker dag? just ikväll har jag visat prov på att jag är av den lugna typen, jag & linnéa skulle se på film. hon somna som vanligt, skulle behöva va lite kaxigare lite mer högljudd framförallt. då kanske hon inte skulle sova lika skönt där borta i soffan. imorgon ska jag ringa kilroy & maria. känner att jag ska ta tag i mitt liv, faktiskt vart ganska duktig de senaste dagarna. sorstädat rummet (inklusive garedob & den rörigaste av rörigaste lådorna) och stugan, eller golven i alla fall + glasflaskorna. gubben som alltid går med hundarna här fråga om det var vi som var törstiga gänget, nja sa jag det beror på vilka man jämnför med. men åter till kilroy, ska kolla canada. har lite frågor kring det ekonomiska och tidsplaneringen. sen börja planera in dom fina fiskarna lite mer seriöst, lägga upp en tidsplan och sen kolla hur mycket det kommer kosta och hit och dit. är taggad nu. nu vill jag ut, ut och se mej omkring. men mest av allt bara njuta ett tag. helst med en snorkel i min mun och ett helt stim med fisk framför ögonen, hihi. nu ska jag prata med min kära linis sen sova bort allt ont. puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0