live outside the box,

hoffe igår var galet, galet varmt och galet bra! snacka om adrenalin, det var bara och följa med i allt annars blev man mos. lite fesitival över det hela, fast lite lite mer bastu över det hela. har nog aldrig i hela mitt liv varit så svettig. tildis & jag pallade hela konserten mitt i smeten, poäng till oss. imorse var jag inte lika adrenalin pumpad, gjort en dag på mindful living idag. har varit hos ella alltså. det var ganska så jätte lugnt, har mest dammat. dagens bästa var faktiskt bella. hon anordnade korvgrillning på jobbet idag de bjöd på korv och cider/öl. men eftersom jag jobbade själv hos ella så gjorde hon iordning allt och kom in med det till mej, frågade om jag ville ha cider. jag velade lite, tänkte att jag står ju faktiskt i butik och jobbar. men efter lite övertalning så gav jag mig och fick en päroncider. haha lite skum känsla att dricka på arbetstid, men använde en lokaflaska som täckmantel, hihi. annars så har vi inte gjort så mycket idag, inte jag i alla fall. solen har vart helt awesome hela dagen, bra att jag jobbar extra alla dessa dagar! men imon så ska jag till backen, i alla fall halva dagen. om 19 dagar landar jag hemma hos min kära mor igen. tyckte det var nyss som jag skrev att det var 19 dagar kvar tills jag skulle dra till sälen. men nu lysssnar vi på teddyboy och taggar inför en bra sommar. maggio till p&l och där blev det bestämt att även jag ska gå. nu ska jag sluta svamla och gå ner och lägga mej i mitt ensama rum, värmlänningarna är i karlstad & firar smguldet. grattis! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0