professional dreamer

och så gick den här dagen med. vad har jag gjort ? nada komma nada. sovit bort så mycket som möjligt. inte så konstigt kanske med tanke på att min skalle är till 80 % full av snor och annat snusk. och nu ska jag skuska av både mej själv genom dusch och städa rummet och ta bort allt som har med baciller att göra imon tänker jag vakna frisk som en nöt. nu är det inte så långt kvar här uppe, men just idag och denna vecka lite för länge. jag vill gärna landa hemma lite typ nu, men det kommer jag vara trött på inom en vecka. förstår inte riktigt hur jag ska kunna klara mej hemma sen, min kära homies bor ju överallt, hela sverige. inte optimalt, inte optimalt. vi åkte skoter härom kvällen, sjuukt kul kan jag medela. så nu ska vi se till att få det gjort igen innan säsongens slut. jag menar så svårt kan det ju inte va, haha. nu ska jag städa ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0