åka bort.

jag har en känsla i kroppen som säger åk, den har krupit fram flera gånger de senaste dagarna. åk säger den åk. känslan har egentligen inget mål vill antagligen bara få mig på ännu mer villovägar men de vore så skönt. bara åka förbi huset fortsätta långt bort. eller förbi jobbet och hamna i norrland. inte mej emot. annars har jag sedan några dagar en längtan efter skåne. känner mig för att slå mig ner på en mysig folkhögskola och studera gamla broderimetoder, sömad, keramik, silversmide, ja vad sjutton som helst som inte har anknytning till ett normalt tråkigt liv. leva lite som i en dröm är vad jag är intresserad av. nu ska jag klä på mig och åka till min verklighet på jobbet. tur att jag gillar det och att jag har tillåtelse att köpa lite smått och gott med mig hem idag. har fastnat i ett monotomt pärlande, men det blir bra snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0