det sägs att allting kommer ordna sig tillslut

en full mans ord är de sanna. men jag hoppas att en full kvinnas handlingar inte är de sanna. för om det är så, så har jag problem, ganska stora sådana. lite av det sista jag vill tänka på just nu. är innerligt glad att jag har min fina som står ut med mig. känns som om jag har lite att ta tag i men vet inte vart jag ska börja. vet inte helt och hållet vad felet är och känner helt ärligt inte för att leta efter det heller. samtidigt så vill jag inte slösa bort mer tid. så länge så ska jag undvika allt som sätter min självkontroll ur balans, för så länge jag kan hålla mig vid ytan så är allt lugnt. i alla fall för min omgivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0