fårskallar.

ikväll trodde jag att jag blev jagad av grannens två baggar. inger kura med mig urt för att se på nya hästen, som var väldigt fin för övrigt. sen skulle de flytta hästarna och baggarna smet. tanken var då att de skulle följa efter hästarna till andra hagen men icke de sprang efter mig istället... och började stångas, säger man så om får? aja jag blev livrädd där jag sprang i mina träskor flög  upp på grinden in till tjurarna som jag egentligen är ännu mer rädd för eftrsom de är ungefär lika stora som bilar.. väl där uppe så insåg ja att fåren mest nosade på mig så jag sansade mig, klättrade ner och stod där med darrande ben ett tag. tänkte att om de får för sig att stånga mig nu så rykar mina knän, åt fel håll aj. men tillslut försvann de runt huset och jag sprang in. tur att ingen såg mig. tror jag var tänkt att bo i stan och nu luktar mina fingrar får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0