fredagsmongo.

tog mig en sovmorgon i morse med, blivit lite av en vana nu på senare tid. men idag ska jag i alla fall in och jobba några timmar. hoppas på att de inte har byggt om alltför mycket, så att jag måste yra mer än kunderna. annars så stavas dagens ilands problem kläder. vad ska man ha på sig ikväll? igår va problemet mobiler. dom satans mobilkillarna under trappen lyckades ju få mig på fall. men jag lyckades i sista stund undvika att köpa en snordyr mobil. lyckades ju dessvärre även att köpa samma mobil till ett mycket trevligt pris... typiskt mig, velapa. men nu sitter jag och funderar på om jag skulle ta och köpa mig en redig mobil, närmare bestämt en super mobil. känner lite att jag är trött på mina b.mobiler som bara går sönder på ena eller andra sättet. vill ha en livskamrat helt enkelt. men om vi ska bortse från mobil och klädtjaffs så är det bra med mig, jag lever och andas. även om det känns som om mitt liv är lite pausat. igår ringde dom, eller det var en tant. hon fick mig att berätta nästan allt, vilket i sin tur fick mig att få upp ögonen ytterligare för mina problem. satte lixom lite fingret på att allt hänger ihop. lagom till att jag gjort denna iaktagelse säger hon att väntetiden är tre månader och att de hör av sig i början av dec. men hallå! jag vill börja leva nu och jag har ju min livs resa framför mig. och ja jag vet att det är jag själv som bestämmer och blabla. men ltie svårt att bestämma om något som man inte kan, jag menar då hade jag ju redan flygit för många år sedan istället för att guppa runt på ytan. har dock några trådar till som jag ska dra i, känner att jag är i behov av i alla fall en liten knuff. nu ska jag rota igenom min garderob i jakt på den perfekta känslan. puss♥

Kommentarer
Postat av: lina

KNUFF

2011-08-27 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0