how to fly.

läste ur tredje boken nyss, måste verkligen verkligen låna fjärde och sen även den andra som inte hör ihop med dem på riktigt. det känns lite tomt just nu, jag har umgåtts ganska så tajt med mina fatasivänner bella, edward & jacob de senaste dagarna. malt mig igenom lite över tusen sidor och varit så där sköt avskärmad från allt. men nu känner jag att jag inte orkar sitta fast så mycket längre, men jag vill ju ändå veta vad som händer. är lite för nyfiken för att inte gå in och låna de sista böckerna typ imon. sorry mami! något annat som bidragit till mitt  välbefinnande den senaste tiden är att det mesta gällande resan nu är betalt, surfen, de stora flygen & borneoturen. det känns helt sjukt att om ca 50 dagar sitter jag och linnea på ett plan på väg till malaysia, hihi hoho. dock behöver mina armar och övriga kropp lite lite mer träning innan. så passande då att jag merst är ledig fram tills att jag åker. njuter av att jag inte har nått vettigt alls för mig om dagarna. så skönt så skönt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0