lyssnar på Jose.

tror han är lite av min husgud för tillfället den där Gonzalez. idag har jag haft ännu en dag där jag inte gjort ett enda vettigt. blivit lite av en filmkollare, perfekt att kolla film och pärla samtidigt. helst när man kollar på film som man redan sett och kan kolla bort, helst när jag även läst böckerna och skulle kunna återberätta allt i sömnen. men pärlandet är skönt för skallen precis som musiken. det är monotomt och enkelt, men blir bra snyggt efter några meter wire och några timmars pill. för övrigt så håller jag på att slå in frasen "varför nöja sig med att flyta när man kan flyga?" i skallen. går så dära. jag har inte ringt idag heller. imon ska jag annars ska jag självmant se till att jag får ett helvete med min mor. tror jag kan ha en antydan till skitsofreni. eller i alla fall i hjärnan. en del av mig vet mycket väl vad jag ska göra hur jag ska bete mig, den andra säger tvärtom. tror jag vet vilken som är rätt eller så är det bara en stor bluff. ännu ett sätt för att skydda sig, passa in, låtsas som det regnar move. men jag vet att mitt rum är en bra början & tyvärr ingen bluff. för det börjar bli en sanitär olägenhet, tror jag kommer vara tusen kilo lättare när jag städat upp och sorterat in allt. borde även plocka ner mitt skirvbord från logen så jag kan börja sy mina klänningar som jag vill ha med på resan. jisses det är bara lite mer än en månad kvar och jag vill helst inte tänka på det som det är nu. så jag blundar lite till och försöker ta dagarna som de kommer. & min kära lina har bytt säter mot oslo, tomt här alltså. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0