panik

tror jag helst bara vill kräkas. hela veckan har jag gått sakta men säkert neråt, och nyss föll jag ännu längre ner. pang  botten. hur ska jag ta mej ur detta ? vill bara kräkas på allt just nu. känner inte för något. skulle helst bara vilja impulsa och flytta till skåne imon, börja på skola och få försvinna. funderar på att läsa om twilight böckerna igen bara för att få försvinna från allt ett tag. varför skulle jag börja rota i de här? det känns som om jag återigen blivit överkörd av något och bara väntar på att få läka ihop, på fel sätt. bara för att jag varken har tiden eller orken att kunna läka ordentligt. fan. men just nu skiter jag i det jag vill bara bli hel, hålla mig flytandes och ta mig igenom saker och ting som normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0