saturday-night-fever

natten som var, var trevlig. träffade fina människor och så, men ett lite mer fullsatt klin hade fått kvällen gjort kvällen ännu lite bättre. dagen idag har vart bra, pysslat med smyckesväggen och lyssnat på massa författare som trodde att kupolen blivit en mässhall. lite drygt kan jag tycka. en viss hår idé rotade sig lite mer när lena kom till jobbert och hade förverkligat den. jag menar jag har ju redan testat lugg och rött hår, och veggie är jag. next step. nu ikväll har jag umgåtts med emma och ätit mer daimglass än vad någon människa borde. fundarar även på om min mage hatar mjölk, okul. vi kom på en bra & fin spontan plan som skulle kunna göra min kommande resa ännu bättre. galet för övrigt att den blir av och att det är så snart. aja nu ska jag sova lite så att jag inte somnar imon när jag ska öppna :) ciao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0