tog mig i kragen.

och ska ta ett ännu hårdare tag snart. rummet står på agendan inför kvällen. jag kommer inte ur huset förens det är fint. skulle vilja tvinga mig själv att sortera ordning på mina pärlor också med men jag är lite tveksam till förvaringen soom jag just hittat. lite för stort och lite för osäkert. blir ju galen om alla miljoners pärlor skulle få för sig att blanda sig. men det ska städas, tvättas plockas och byta lakan. sen skulle det även vara kanon om jag fick in skrivbordet, borde verkligen sy mina klänningar... & imon ringer dom mig, ett litet steg jag vet men ändå ett steg. åt rätt håll dessutom. men nu har jag nytt fräscht hår och då är det tid för nya grejer, så fint rum och fint liv. hej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0