vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer

låten sitter som en spark i magen men kan ändå inte släppa den. haft slappaste dagen seda igår, haha. jobb 7.00-10.00. underhållit och hjälpt morm&morf till typ ett sen hyrde jag alla twilight filmerna som finns, hehe. måste säga att jag är lite besviken, eller kanske inte besviken med filmerna känns så himla lätta, korta och inte alls lika fängslande som böckerna. att de sedan bytt ut delar av handlingen gör att man kan låtsas att det är två helt skilda saker. men har i alla fall ställt mig till dem som kommer sitta som klistrad vid bioduken när fyran släpps. jag menar det är ju frjärde boken som är bäst. nu ska jag ta min kvaddade mage och sova, heldag imon och jag är allt annat än pepp. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0