well done.

varit i alla fall lite ordentlig senaste dagarna. städat rummet (ÄNTLIGEN), hjälpt mormor och morfar båda dagarna, lämna tillbaka massa grejjer, lånat böcker, bokat dykkurs och lite annat smått och gott. bäst är ju ändå dykkursen, hihi. under vecka 38 kommer jag alltså befinna mig i stockholmstrackten för att gå en intensivkurs med emma, så att vi blir PAID behöriga eller hur man nu uttrycker sig. funeringar på att sälja min lilla sweetcar har även de krupit fram, men fick ett skambud idag. känner lite att ska jag sälja så ska jag sälja, då ska jag inte ge bort han för då kan jag lika gärna ha min ögonsten kvar. för kvällen så står köksgolvet i torpet i fokus, masoniten ska ut och trägolvet fram. älskar när man får vara en aning brutal och härja fritt med kofoten. ska dock vara lite vuxen först och betala lite räkningar... puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0