just nu vill jag bara köra struts knepet

stoppa huvudet i sanden för ett tag och hoppas på att allt vänder. allt går ju så jääääv*a bra helt plötsligt, eller inte ett dugg. mina idéer grusas gång på gång och snart tvingas jag väl inse att det inte blir någon surf i mars heller. som grädden på moset så nser jag att min mobil har varit uppkopplad till internet i flera dagar. något som jag är absolut oskyldig till, har tillockmed kollar extra så att den inte ska ha varit det eftersom jag inte har ett surf abonnemang. den räkningen har ja ju inte direkt råd med nu. men kom igen ge mig några parkeringsböter med så ska ni se att jag inte tar mig ur borlänge heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0