1 Mars, sista Februari

har precis rensat ut allt vad pasta heter ur mitt skfferi, för imon äre första mars och jag ska bli fröken duktig. ska förpassa allt till ett mörkt hörn i mitt rum. mitt största problem just nu är bj'n som ligger i frysen, what to do what to do. känns ju lite jobbigt att ha den liggandes där och slänga den kommer ju inte på fråga. kanske ska ta mej en sked av den. ikväll ska vi fira madde som blir 21 imon, stor tjej! min lunchtimme idag är värd att nämnas, jag lagade mat, åt den, hoppa in i duschen, tvätta håret, inpackning, raka benen, torkade håret och var färdig 5 min innan jag skulle gå till jobbet! rekord, jag kan vara snabb ibland. puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: rebecca

det är lugnt, skicka hit glassen vettja ;)

2011-02-28 @ 21:08:32
Postat av: cb

aah den är sjukt god så borde ju nästan göra det!

2011-03-01 @ 12:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0