heeeey ya

nattugglan jag är i farten, igen. borde sova jobbar tidigt imon men jag var ju tvungen att vänta på lönen. den blev fin ändå, nu återstår bara att lägga månadens budget. gå ut hårt och sedan ångra sej om det inte fungerar funderar jag på för tillfället. man borde klara sig på fem. men i och för sig så kan det hända att en viss dam fyller tjugo denna månad (JAAAAAG), och då kanske det går lite extra i mitten där. men tror ändå jag går ut hårt och ångrar mig sedan. annars har dagen mest vart ledig, med dåligt och kallt väder. så jag och karin har mest slappat runt och hängt på hemköp. galet mycket mysigare att vara där när man är civil och bara kan kolla runt. posta lite pikande brev till mamma, alla får paket utom jag. dagen har också varit väldigt kreativ, armbandsfrossa. och i sommar verkar det som om jag blir en pandurotjej igen = nöjd tjej. känns bara att dom jätte gärna vill ha tillbaka mig och att de förhoppningsvis kan erbjuda mig 30 timmar i veckan, bara att hoppas nu. hoppas hoppas. och nu natti natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0