jag firar hjärtedagen med att va ovanligt glad

todi, idag tror jag de blir pizza (igen). fetaost på pizzan, testa det gott folk, gottie! jag lever så även min dator. och jag har spärrat mitt kontokort, framgång. olle har vart här med, fick en gnutta kvallitetstid med han. sen så kan det hända att jag var ett as och lämnade honom men han fick faktiskt mina älskade hörlurar. hjärtedagen firas med ledighet och pizza. vi skiter i backen för stunden, är usla sälenbor och köper pizza ist ( vi måste ju stödja lokalbefolkningen). kan hända att vi rastade dansfoten lite väl mycket igår, andreas fel de va han som sa att vi skulle tömma flaskorna. annars så snurrar det tre i skallen, mitt huvud är allderles för litet för att ni ska få plats. ödet ? puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0