mars mars måne jag kan lura dej ända till skåne

sjukt det är verkligen mars snart. snart är jag inte tonåring längre och snart äre inte ens vinter längre (fast det känns ju inte riktigt så nu måste jag medge). det jag mena är att det är dax nu, dags att börja med hoppandet och dags att ta tag i den lilla hälsan tills sommarens strandhängande. eller skit i stranden, för livet ska det vara. jag vill inte sitta där när jag är sexti och tänka att tänk om, tänk om jag hade haft lite bättre koll på mej själv ätit lite mindre chips? fast för till fället så är det nog mer flytande saker som sabbar min kropp. haha. men det ska bli i mars. och det är en vecka kvar, en fatti vecka. nytt kort betydde tragiskt nog inte mer pengar. snarare tvärt om. det känns bra att jag prioriterar nyttigheter som godis och chips när jag har ca 200 kvar denna vecka. bra där clara, tänk långsiktigt! imon är jag ledig och det ska bli awesome. ska vara i backen till nio (lovar linnéa, hoppas jag), sen ska jag ta tag i saker som tvätt städa rummet, ringa panduro, fixa och trixa med allt som jag inte velat göra på evigheter. men imon, imon ska det ske. sen fundarar jag på en vit vecka, eller fram tills fredag. men känner att det kan gå lite hur som helst med den saken. har ju några små hinder på vägen, typ en måndag, en onsdag och så kanske en tisdag.. så vi får helt enkelt se om jag pallar va partybroms eller om dansfoten får säga sitt. & mitt i allt måste jag bara säga att I love gattar, gattarna ni är underbara, varenda en av er. love love love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0