tror jag precis sköt mig själv i benet

jag är så förutsägbar, det går bra ett tag, sen klumpar jag till det. varför ? kan jag inte bara hålla tungan rätt i mun och benen på banan ? wish me luck. will need it. dessutom håller alla danskar på att göra mej galen, dom hejjar ju inte ens och det gör mej arg. har i och för sig kommit på att jag kanske ska börja prata lite tydligare med dom, men ett hej kan dom väl i alla fall få ur sig?! och att dom pratar som om de fått en hel tub gröt nertryckt i halsen gör inte det hela bättre, hej jag är bitter och jag tycker danska är ett fuuuult språk. nu ska jag tare lite lugnt och sedan sova lite. utan att bli väckt mitt i natten och så. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0