a monkey needs to dance so do you

johnossi va amazing. sjukt att två pers kan få fram allt de där. det var lite bastukänsla över ice men de strunta vi i, men en sak är säker vill man gå rakt in på artistkvällarna är det 8 som gäller. köa en timme i converse var inte så lyckat, trots att det nästan var plus igår. nu sitter jag på bussen mot mami. & bussen har både trådlöst och el så mig går det absolut ingen nöd på. men är trött som ett as, den senaste veckan plus den kaklingen tog lite för hårt. sov lite för länge även i morse, hehe min nya grej är nog att sova. jag vill tattuera mej och skaffa lugg. eller vill jag det? tattuerningen får vänta tills jag är hundra men det känns ju lite boring. luggen behöver jag experthjälp med. känns lite förra vintern och ganska skönt att bara kunna sätta upp luggen men ändå. lugg är lite jag och jag vill ha nått nytt. jag återvänder nog till sälen som en brunett, gillar att vara todtopp men lite svårt att ha färg plus att man ser ut som en person som bor i en iglo. så mörkbrunt och kanske lugg, veckans to do. snacka om ordbajsning men jag har tråkigt. puss puss see you soon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0