blåbärssoppan ♥

nu är jag på uppsving, huvudet har släppt magen är i balans och jag vill leva igen. dock så blir jag hemma fårn jobbet imon, är ju hemma hemma så får vara här imon med. på tal om min morgondag så är den full, verkligen full. ska skjutsa mamma till jobbet, in på kuppan, förbi jobbet och hälsa lite, klippa mej ?, och krama linis hejdå, handla mat, packa och så borde jag hälsa på mormor och morfar också. och lilla farmor. satans sjuka! hinner inget alls ju! frillan är ju en annan stor fråga ska jag kapa lugg? lugg, inte lugg, lugg? veeet inte. får se vad sandra känner för imon. vart ju lite sugen på och raka med... ha så kul på fjällis ikväll vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0