blackjobb

jag har nog aldig vart så lycklig som när jag traska hem på lunchen med en pizza i min hand, mat och en timmes vila. guld! helst eftersom glapptjäften jag var i farten igår och drog på mej lite plattsättning efter jobbet. träffade humlan på jobbet för någon dag sen, han var här uppe och kaklade badrummet i huset bredvid. men eftersom han blev sjuk och drog hem igår så fick jag ta över. vilket tog sin lilla tid, gick dit till sju igår kväll och kom hem 3.30 inatt. en lagomt pigg tjej vaknade en kvart innan jobbet i morse och käkade lite bilar och vitpepparkorn till frulle. kan bara konstatrera att denna dag troligen vart mitt livs längsta. men nu är jag hemma, funderar över johnossi ikväll. och är nöjd över att ta bussen hem till min kära mor och bror imon. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0