det är så logiskt.

petter kommer hit på lördag, glad tjej. på tisdag äre löning då ska jag nog börja nytt liv. fixa vallan på skidorna och hålla ekonomin i styr. ska nog starta ett nytt sparkonto, "hej världen" ska det heta. sen så ska jag se till att få hit lite saker från mitt älskade jobb. tror jag kan behöva slita mej lite från allt, bara fippla lite. försökte sticka ikväll, men rundstickorna är ju lagom till en tubsjal så det gick ju så där. beställning vare. och snart måste mina halsband från hm komma, hihi. tuurkoost & sol vilken grej. nu natti, imon upp skapligt. ta tag i min vertikala garederob (passa på ordentligt nu när jag är själv) sen fixa hjälmen. jobb sen och efter det wärsan! hihi tagg. puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0