kära 2011

jag har problem med dej, vet inte hur jag ska lägga upp allt. har lite små önskemål dock, nz, oceanien,canada och pengar med stort p. känns som att det är rent omöjligt att trycka in allt detta helst eftersom mitt liv i sälen varar till typ slutet av april. just nu känns det som sommar och jobba satan in sweden, sensommar på någon nice strand någonstans stirrandes på en sköldpadda och sen vintern i canada. men då försvann ju min fina resa till mina fina i nz. fuck. det går inte ihop. men min funering är om det är värt att lägga 12 tusen på flygbiletter, vara borta 1 månad och så äre vinter i sagolandet? njee, får helt enkelt hoppas på att beccis fastnar (verkar ju inte bättre lixom) så att jag kan komma ner på sommaren och njuta lite. hihi nu ska jag fortsätta pricka av min lista. ge mormor och morfar semlor står näst på tur, farmor har redan fått sina. puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

nej, nangang maste vi ju kunna tajma att befinna oss i ett av varldens underbaraste lander samtidigt :)

2011-01-18 @ 06:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0