låt oss hålla det enkelt

idag har jag vart i ellas butik al day long. det var kul men lite väl lugnt ibland. men inte mej emot att stå där och filura i hela dagen. kläckt en rad idéer, kan funka. om inte annat vara lite kul. skulle vilja ringa min vän lina och prata om saken men nu får jag prata med mej själv i stället. såå ja clara bra idé kör! jag tror jag skulle vilja gå en dekorations kurs, sen fixa lite annat. truckkort till exempel. ska ta ett snack med pappsen. men alltså rerennansvarig låter väl inte helt fel? syd bara att jag inte har en aning om zooner, olika släkten och latin. men det är ju inte klart än. nu vill jag handla pärlor ska göra ett hm armband. turkost och grönt, nice! puuuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0