det känns som om

jag ska fira min första jul som jihovas. jag sitter där ser alla få sina juleklappar men jag får inga. lite så är det & jag lider. sommar är inte sommar utan peace&love. den på går nu och jag sitter hemma själv. bra clara att du fixade biljett i tid känner jag, har dock en plan som gör att jag kan få se lite av det finaste imon. hoppas den håller & att jag inte får betala så fasligt dyrt för den. annars så hoppas jag att mina höstplaner inte går i stöpet. är lite kluven just nu i vilken ordnig jag ska ta allt. nu ska jag i alla fall knåpa ihop ett armbant till mor min. sen kanske lite berlocker till mig själv. hoppas på att jag får behålla lite av min lön, hihi. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0