sluta tänka bara göra

jag ska inte säga att jag brukar men det har hänt några gånger nu att jag gått en promenad om mornarna innan jobbet på sistonde, troligen det bästa som jag gjort mig själv på länge. morgonluften är magisk & solen lyser så fint. för övrigt så har jag utan att riktigt tänka, utan att riktigt hinna känna nu jävlar börjat ett nytt liv. tror jag ska sluta tänka och göra i stället. skaffat mig en liten leopardmönstrad bok för att bespara mitt huvud från alla tankar. kommit på att jag blir dalkulla i alla fall fram tills jul som det verkar och att det känns helt okej. bara vi lyckas få till vår fantastiska resa där emellan. annars jobbar jag mest lite då och då på mitt favvo jobb, köper lite saker och skapar. pratar om livet med min kära lina och kollar på kalvarna vid torpet. nu ska jag ta tag i ett stort måste, midsommarbensinen. ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0