trött tjej

det känns som om jag skulle kunna sova bort ett helt dygn ungefär, men nej det har jag inte alls tid med. kan vara så att en viss clara måste börja somna i lite bättre tid om kvällarna... egentligen så borde jag vara i falunjust nu och kolla upp flyg, men med mitt trötta huvud och att de tydligen inte hade det vi efterfrågade gjorde att jag nöjd landa i min säng igen. så nu funderar jag på om jag ska åka in till stan och kolla runt lite innan jobbet. min morot för veckan är ju nämligen nya underkläder så skulle ju va fint om jag hittade nått fint att fästa tankarna vid. annars går det ganska bra, förra veckan visade sig gå över förväntan så nu taggar jag för en vecka till. & ny bh. annars kollar vi mest runt på flyg måste verkligen boka snart snart. så hoppas på att kilroy svarar idag så att vi kan säga boka oss ikväll, och sen få betala och boka surf och börja drömma på riktigt. vill så gärna. nu blir det stan och fönster shoppa, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0