denna dag har vart seg så seg & nu ligger jag ensam i vårt rum och saknar mina fina hemifrån. linda är hos sina föräldrar vilket gör att jag känner mig ännu mer själv. okej jag vet jag är inte alls själv, delar stuga med 15 personer som jag verkligen gillar sjukt mycket. men just nu vill jag bara krypa upp i en soffa på korsnäbbsvägen eller sitta vid ett köksbord i naglarby. helst så skulle jag vilja mysa i en ful soffa på trotsiz, men man kan inte få allt. jag ska ta mina känslor, sova lite. upp och fixa imon så allt är klart på kvällen, för då ska vi fira. fira lilla mej. har även hört rykten om att matildas bar&grill ska hålla öppet, vår egna lilla eventmatildis.  natti♥

Kommentarer
Postat av: lina

som vi ska mysa i sofforna på korsnäbbsvägen när jag är hemma igen!! love you

2011-03-11 @ 06:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0