i fell in love with a Dj

sitter här och filurar på mitt liv, sakerna som snurrar just nu är sommar i borlänge, whistler, oceanien, plugg, london, folkhögskola. om my hur ska jag hinna? haha börjar allt med en ledig obakis nyttighetsdag. molnings ute & backen är packad av 08 så vi blir hemma, karin och jag. precis som vi alltid är när vi är lediga, haha. ska iaf bege mej till stadium och slå ett getöga på my love. men har nog kommit till insikten att en jacka för 4 500 är lite flör magstarkt. det är en halv biljett till solen i höst och det vill jag mer. men har bett till gud att dom rear ut den i vår och att jag då kan få slå till. hihi. nu ska jag pyssla vidare på min dröm. puss♥


Kommentarer
Postat av: aleeeex

och glöm inte spanien!!!

2011-03-03 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0