inte rån som i kex, utan rån som i läskigt

igår min damer och herrar så hade vi en idiot inne på jobbet och en vardagshjälte. och så var lilla blåögda jag där med såklart! det var alltså en kille som försökte sno en hel undkorg med rakblad, kondomer och snus. han hade stoppat på sig allt så man inte såg nått (inte jag i alla fall). sen köte han en mjölk och en snus. sen kom den andra killen och tyckte att han skulle väl betala för snuset & så blörjade han plocka fram snusdosa efter snusdosa. blev lite lätt jätte paff kan jag medela. lyckades få dit stefan och de rensade honom som sagt på en hel kundkorg full med grejjer. sen sprang han. action på jobbet! men ganska läskigt. men tack vara att han den andra killen hade sett honom plocka på sig allt och därefter sa åt honom så fick han inte med sig nått, inte ens de han betalade för. mer sånna människor tack! nu ska jag upp för ännu en dag, utan idioter tack! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0