andas, andas, andas

försöker att tänka klart. imon är det onsdag. då tönker jag inte åka till s08land som planerat, det får bli på torsdag när jag fixat kort, alla papper och kvitto på betalningen. andas. imon ska jag istället pricka av min lilla lista som jag ska knåpa ihop nu.

  • städa mitt rum.
  • städa bilen.
  • fixa kort till visumet.
  • baka lite cupcakes.
  • fylla i visum papper.
  • packlista.
  • ta fram väskan.
  • ANDAS!
  • kolla myggnät.
  • ringa linnea.



har en sådan där kväll där jag helst bara vill ha en kram, gråta en skvätt eller gömma mig. andas andas andas. imon ska jag bocka av min lista & allt ska kännas bättre. nu ska jag sova och tänka fina tankar. puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0