det är då jag stället mig upp.

vill bli en stark kvinna. en sån som klarar av att stå emot men som fortfarande är ödmjuk. ska nog ta och läsa alla dom där böckerna, även om jag kommer vilja spy. efter att ha fått en liten kalldusch idag när jag pratade med dykkillen så har jag pratat men min faster, som för övrigt är jordens bästa. imon ska jag ringa konsumentverket och se vad som kan göras om inte annat så får jag ta och göra det bästa av det. kan ju alltid satsa på att bli dykinstruktör som sagt.. men läxan är gjord, kommer göra allt för att inte hamna i denna sitts igen. inte kul alls. men jag gillar mitt jobb som bara den. älskar när jag får bygga om bland hyllorna och fixa ch trixa. dekoratör kanske inte vore så dumt ändå? aja den som lever får se! puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0