fjädrilar i magen

tadi dodi. om en vecka spatserar jag och linneus runt i kuala lumpur. jag andas normalt nu, har mest fjärliar i magen. i veckan har jag fått massa gjort. gått runt i storstan och lyssnat på fleet foxes, fixat visum. bakat miljoners cupcakes till vår myskväll på torpet. fredakvällen blev hur lyckad som helst, mina bakverk var goda & mina fina tjejjor och jag hade det mysigt i torpköket. ida har vart här över helgen med, och emma var hemma och även lina. så skönt att få träffa alla. och igår firade vi johanna som fyller 20 idag, grattis gullet! vi var och förade hon alex sen vare klin för hela slanten. sjukt kul kväll ända tills jag blev lite jätte arg. idag har jag och ida kollat på film och mest haft de bra. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0