igår, idag & imorgon

eftersom min kära vänn flyttat så tog vi igår oss en spontan biltur till ikea. och eftersom vi välde att åka till västerås så var vi ju ganska nära pappa. så sagt och gjort vi tog oss en spontan resa dit med. men vi startar med ikea som var väldigt stort. vi gick och gick och gick och pillade på det mesta. sen shoppade vi och shoppade eller sandra gjorde. jag var duktigt och fick endast med mig en ram och ett nackstöd till flyget hem. men v hitta massor av bra saker till sandras nya hem. efter det åkte vi vidare till kungsör och papi. han var mycket glad, gav mig en äkta kram och visade min alla sina idéer. kändes otroligt bra. idag står visum på agendan. börjar känna att jag kanske borde åka ner till ambasaden istället för att skicka mitt pass på posten två veckor innan jag behöver det... shit två veckor, aaaah. linnéa vi behöver prata kom hem från norge nu tack! puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0