knasigt trött.

jag ska måla hela världen lilla mamma. inte riktigt kanske men i alla fall annmaries hus. bara fönstren kvar och de tar vi nästa vecka. ganska skönt ändå och vara ute hela dagarna, även om det har varit lite väl varmt idag. bästa är i alla fall att få pengar rakt i handen. man känner sig löjligt rik och tänker att nu. men nej clara, du ska inte bränna pengar imon. icke. räcker med att jag shoppa loss på glitter igår, med lite pepptalk från rebecca. men hjorten var ju så fin och ugglan så söt, haha. imon blir det i alla fall huvudstaden över dagen. min 4 dagars tripp blev plötsligt bara en endagars. pengarna fick komma först. lika bra det för idag är det exakt trettio dagar kvar tills vi åker, galet. nu ska jag blunda en sväng sedan fixa lite saker. puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0