let it snow

fastnade vid lite fel sidor på datorn, alla skrek sälen och mitt hjärta galopperar just nu vilt. jag saknar snön, jag saknar folket, jag saknar att åka bräda. just nu är jag ganska sugen på att ställa mig i ledet för de som gärna gör en säsong till. men har ju andra mål. hur som så har jag planerat in många och långa besök på gattar och i backen. har förövrigt precis lyckats låta datorn ta ännu en förmiddag, inte blev de nå fixat här inte. nu ska jag bege mig till stan för lunch med beccis & sedan har billie sagt att han ska hjälpa mig med min kamera. vet inte vad min plan är egentligen, jag vill lära mig tänket & vad knapparna betyder. jag vill bli en tjej som kan utnyttja min kamera til fullo. var förövrig och hälsade på min kära hedemora tjejjer igår. fick träffa världens sötaste blivande mamma. vi fick se den lille krabaten på bild, helt galet att den simmar runt där inne och att den är "färdig" redan. bara lite sizes som saknas nu sen är den lille klar för världen. ååh så mysigt och spännande! nu blir det påklädning. & p.s du gör mig galen. & ett till lina du är grym! hihi puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0