som om jag vore någon annan.

jag har börjat bete mig underligt. jag kollar på film helt själv! inte alls likt mig, har tididare nog högst sett två-tre filmer själv (om man inte räknar dom som går på tvn..) men den senaste mådanen har jag plöjt igenom ett x antal. ikväll har jag sett två, rememberme och fast five. grät som en tok först för att sedan inte kunna sitta still till den andra. bra blandning. annars så har jag jobbat idag, bra jobb dag. dom var där och sjöng från nya musikalen så nu vill jag gå på den ockå. fint ska de va. & inatt drömde jag mardrömmar om dykning... eller mest om utrustningen.. försökte ringa idag men fick inge svar, ringer på måndag. nu borde jag sova, trött som en gnu. puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0