sovmorgon?

har egentligen vart uppe allderles för länge redan, jag föreställde mig sovmorgon, olle tyckte det var viktigt att väcka mig klockan 20 i sju för att pressa mig på mitt spotify konto... så här ligger jag i min säg två idolprogram senare och nåfra sidor i min bok. borde nog sätta fart, diska lite och käka något så jag kan ta dom där läskiga malariatabletterna som jag glömde i går. dom har ca hundra läskiga biverkningar, inte så förtjust i dem med andra ord. men hellre det än malaria? & satans regn jag skulle ju ut och gå. haft en fin helg i alla fall. firade alexandra i lördags & igår umgicks jag med lina och tog mig en promenix med sandra. nu ska jag återgå till min bok i en kvart innan disken och jobbet kallar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0