lördag igen då.

har blivit en sådan torris. sitter himlans gärna hemma och myser i min ensamhet på helgerna. kanske för att jag härjat runt som en tok denna vecka men ändå. festspärr på mig men andra ord. jag sitter här kollar på P3 guld och drömmer om att bli en bra person. okej jag är en bra person men jag menar en sådan där person som är storsint, ödmjuk och som inspirerar andra. en trygg person. tänkte att jag skulle börja med att göra alla de saker som jag sitter och dagdrömmer om. en del av dom i alla fall. bo en sväng i ett varmt land, lära mig måla kurbits, tattuera in en kurbits, döra fina dreads, lära mig laga bra mat (läs proteinrik), sy mer kläder & göra mer aktiva val. börjar det hela med att packa ihop mitt liv. sälja min bil, kirra ett favvo jobb i oslo för att sedan göra det jag gillar bäst. nämligen strosa runt i indo och bara ha de gött. jag längtar så att jag snart spricker. men har ju en del att pyssla med innan. min fina vän ska bli mor och jag borde pyssla min gåva som jag tänkt ut. packa ihop mitt rum. ta tag i min "viktigapapperpärm". sälja bil. ta dykcert. mysa himlans mycket med min linis i oslo samt kirra jobb. fixa klart torptaket. plus lite annat smått och gott. andas lite, göra det som är värt och bara kör. ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0